Uusima põlvkonna diiselmootoritega varustatud sõidukiga jõuate kindlalt oma sihtkohta. Erinevate mootorivõimsuste ja kahe käigukastitüübi valiku seast leiate kindlasti auto, mis sobib teie vajadustele kõige paremini.
E-Scudo on elektriline ja pakub suurepärast minekut. Elektrimudeli kaubaruumi maht ja kandevõime jäävad samaks nagu diiselmootoriga mudelil. Proovige seda ise.
Uus Scudo on saadaval kahes versioonis: üks diiselmootoriga ja teine, täiesti uus, täiselektrilisena – mis on mõlemad kompromissitult töökindlad ja tõhusad.
Kere on kompaktsete mõõtmetega, kuid seejuures uskumatult suure, 6,6-kuupmeetrise mahutavusega koorma laadimiseks vaid 1,90-m kõrguse juures, kandevõimega kuni 1400 kg.
Mugav juhtimisasend ja sõiduki kompaktsus tagavad teile tööpäevade möödumise stressivabas keskkonnas.
Uus Scudo pakub suurimas valikus erinevaid mootoreid. Uue 8-käigulise automaatkäigukastiga (ainult 2,0-liitrises versioonis) diislitest kuni elektriajamiteni, kus aku maht jääb vahemikku 50–75 kWh.
Saadaval on mitmesuguse pikkusega kered ja erineva viimistlusega mudelid. Elektrimootoriga Scudo on kasutusomaduste poolest tõusnud uuele tasemele, kus kandevõime ulatub 1,2 tonnini.
Scudo mudelivalik hõlmab erinevaid mudeliversioone, kerepikkusi ja laadimislahendusi, millega rahuldada ka kõige spetsiifilisemad nõudmised ja vajadused. Scudo valikust leiate kindlasti just enda äri jaoks kõige paremini sobiva versiooni.
Te saate uue sõidukogemuse, mis võimaldab vabamalt liikuda tiheda liiklusega piirkondades ja linnakeskustes.
Valides oma äri vajadustele sobivaima aku, vähendate laadimisaega (näiteks kuni 100 kWh alalisvoolu laadimine vöötab vaid 30 minutit*).
Uue E-Scudo kandevõime ulatub kuni 1,2 tonnini, mis annab sama kandevõime kui sisepõlemismootoriga mudelil.
* vastavalt WLTP katse protseduurile 75 kWh akuga.
Uus Fiat Professional Scudo on varustatud tipptehnoloogiliste juhtimise abisüsteemidega suurel hulgal, mis muudavad kõik sõidud juhi jaoks nii ohututeks ja turvalisteks kui vähegi võimalik.
Uus Scudo on mitmekülgne, ruumikas ja ergas tarbesõiduk, millel on pakkuda kõik töösõitudeks vajalik. Lisaks tagavad istmete erinevad konfiguratsioonid, samuti reguleeritava rooli seaded ja sõiduautole omane juhtimisasend mugavuse ka pikkadel sõitudel.
Kas oleksite arvanud, et see on nii avar? Uus Scudo pakub ruumi ja kabiini ümberkujundamise lahendusi, mis on mõeldud parimate töötingimuste loomiseks ka kõige keerulisemates olukordades.
Uuel Scudol on täiustatud mahukate koormate laadimissüsteem, mis rõhutab veelgi selle mudeli mitmekülgsust.
Luuk juhi kõrvalistuja istme all võimaldab pika laadimisruumi moodustamise: kuni 3,32 m Compact mudeliversiooni korral, 3,67 m tavapikkusega mudeliversiooni korral ning kuni 4,02 m Maxi täispika mudeliversiooni korral. Samuti saab mõne lihtsa liigutusega esiistme muuta arvutilauaks või mugavaks lauaks einestamiseks.
Scudo kannab endas ühtviisi nii töö mugava kui ka praktilise laabumise tähendust. Scudo mudeli esiistmete osas pakutavate valikute seast on teil võimalus valida just teie töötajate vajaduste jaoks kõige paremini sobiv lahendus.
Scudo tagab teile mugavad olud ka külmade ilmade saabumisel. Esiistmed on varustatud istmesoojendustega, mille toimel mööduvad ka kõige pikemad teekonnad talvistes oludes parimates võimalikes mugavustingimustes.
Rool on reguleeritav nii kõrgusesse kui ka sügavusse ning istmed võimaldavad reguleerimist erinevatesse asenditesse kõrguse ja nurga kombinatsioonides väga suures ulatuses. Mugava juhtimisasendi leidmine on lihtsam kui kunagi varem ning istme asendi muutmine juhi vahetumise korral on teostatav vaid mõne lihtsa liigutusega.
Scudo Multijet₃ – Uue, sisepõlemismootoriga Scudo valikus on neli, ühtviisi nii oma tõhususe kui ka võimsuse poolest silmapaistvat tipptasemel mootorit.
Mootori töömaht: 1560 cm3;
Silindrite arv, paigutus: rida-4 mootoriplokk;
Kütusesüsteem: elektrooniliselt juhitav, ühisanum Common Rail Multijet3 otsesissepritse muudetava geomeetriaga turboülelaaduri ja vahejahutiga;
Võimsus ja pöördemoment: 120 hj (88 kW) mootori töörežiimil 3750 pööret minutis, 300 nm mootori töörežiimil 1750 pööret minutis;
Heitmekoguse normivastavus: euro 6D-Final
Manuaalne käigukast: 6+R.
Mootori töömaht: 1997 cm3;
Silindrite arv, paigutus: rida-4 mootoriplokk;
Kütusesüsteem: elektrooniliselt juhitav, ühisanum Common Rail Multijet3 otsesissepritse muudetava geomeetriaga turboülelaaduri ja vahejahutiga;
Võimsus ja pöördemoment: 145 hj (106 kW) mootori töörežiimil 3750 pööret minutis, 340 nm mootori töörežiimil 1750 pööret minutis;
Heitmekoguse normivastavus: euro 6D-Final
Manuaalne käigukast: 6+R.
Mootori töömaht: 1997 cm3;
Silindrite arv, paigutus: rida-4 mootoriplokk;
Kütusesüsteem: elektrooniliselt juhitav, ühisanum Common Rail Multijet3 otsesissepritse muudetava geomeetriaga turboülelaaduri ja vahejahutiga;
Võimsus ja pöördemoment: 145 hj (106 kW) mootori töörežiimil 3750 pööret minutis, 370 nm mootori töörežiimil 1750 pööret minutis;
Heitmekoguse normivastavus: euro 6D-Final
Jõuülekanne: pöördemomendi muundur, elektroonilise elektrohüdraulilise juhtsüsteemiga;
Automaatkäigukast 8+R.
Mootori töömaht: 1997 cm3;
Silindrite arv, paigutus: rida-4 mootoriplokk;
Kütusesüsteem: elektrooniliselt juhitav, ühisanum Common Rail Multijet3 otsesissepritse muudetava geomeetriaga turboülelaaduri ja vahejahutiga;
Võimsus ja pöördemoment: 177 hj (130 kW) mootori töörežiimil 3750 pööret minutis, 400 nm mootori töörežiimil 1750 pööret minutis;
Heitmekoguse normivastavus: euro 6D-Final
Jõuülekanne: pöördemomendi muundur, elektroonilise elektrohüdraulilise juhtsüsteemiga;
Automaatkäigukast 8+R.
Uuel E-Scudo mudeliversioonil on pakkuda parim mootorivalik D-LCV turul: sõiduulatus ühe laadimiskorraga kuni 330 km*, maksimaalne kiirus 130 km/h, lühemad laadimisajad ja CO2 heitmekogus on null.
* vastavalt WLTP katse protseduurile 75 kWh akuga.
Tavaaku, mis võimaldab teile maksimaalse sõidukiiruse 130 km/h ja väände 260 Nm. 50-kWh aku võimaldab sõiduulatuse ühe laadimiskorraga kuni 230 km*.
*Väärtused on antud WLTP kombineeritud tsükli järgi
Uus Fiat Professional Scudo võimaldab akude laadimise erinevate laadimislahendustega, sealhulgas tavapärane lahendus koos sõidukiga komplekti kuuluva laadimisjuhtmega või siis laadimine tellimisel paigaldatavast laadimiskilbist kiirlaadimise jaoks.
Uus Fiat Professional Scudo võimaldab akude laadimise erinevate laadimislahendustega, sealhulgas tavapärane lahendus koos sõidukiga komplekti kuuluva laadimisjuhtmega või siis laadimine tellimisel paigaldatavast laadimiskilbist kiirlaadimise jaoks.
Uus Fiat Professional Scudo võimaldab akude laadimise erinevate laadimislahendustega, sealhulgas tavapärane lahendus koos sõidukiga komplekti kuuluva laadimisjuhtmega või siis laadimine tellimisel paigaldatavast laadimiskilbist kiirlaadimise jaoks.
Uus Fiat Professional Scudo võimaldab akude laadimise erinevate laadimislahendustega, sealhulgas tavapärane lahendus koos sõidukiga komplekti kuuluva laadimisjuhtmega või siis laadimine tellimisel paigaldatavast laadimiskilbist kiirlaadimise jaoks.
Uus Fiat Professional Scudo võimaldab akude laadimise erinevate laadimislahendustega, sealhulgas tavapärane lahendus koos sõidukiga komplekti kuuluva laadimisjuhtmega või siis laadimine tellimisel paigaldatavast laadimiskilbist kiirlaadimise jaoks.
Kogu, juhi jaoks juhtimiseks vajalik teave kuvatakse alaliselt nägemiseks pilku teelt pööramata jälgimist võimadavale näiduplokile asukohaga juhi silmade kõrgusel.
Uus Scudo on varustatud uue, pilku teelt pööramata jälgimist võimaldava näiduplokiga, mis hõlmab läbipaistvat ekraani, kuhu kuvatakse juhi jaoks juhtimiseks vajalikud andmed nagu näiteks kiirus, sõiduulatuse ressurss ja tuvastatud liiklusmärgid.
Tippklassist raadio on varustatud 7” värvilise puuteekraaniga ja integreeritud navisüsteemiga, mis võimaldab teile muu hulgas näiteks bensiinijaamade ja parkimiskohtade kuvamise, samuti kohaliku ilmateate jälgimise ning huvipunktide vaevatu otsimise ja leidmise.
Infotainment info- ja meelelahutussüsteem on Apple CarPlay* ja Android Auto™* toega ning hõlmab DAB tüünerit ning multimeedia süsteemi juhtnuppe roolil.
Infotainment info- ja meelelahutussüsteem hõlmab 7″ värvilist puuteekraani, DAB helisüsteemi, MP3-mängijat ja USB sisendit.
Lisaks võimaldab Apple CarPlay* ja Android Auto™ süsteemide tugi teile ühenduvuse teie mobiiltelefoniga ohutult ja turvaliselt ilma vajaduseta selleks tähelepanu liikluses toimuvalt kõrvale pöörata.
CarPlay on kiireim ja ohutuim viis teie iPhone’i kasutamiseks töötamise ajal sõidukiga. See võimaldab kõikide, teile vajalike funktsioonide voogedastuse teie iPhone seadmest sõiduki ekraanile. Selle abil saate vajalikud juhised sõitmiseks sihtpunkti, võtate vastu telefonikõnesid ja helistate välja, saadate ja võtate vastu sõnumeid ning kuulate muusikat, ilma vajaduseta selleks tähelepanu juhtimiselt kõrvale pöörata.
Lisaks pakub CarPlay* veel ka Siri häälkäskluste tuge ning see ühildub sõiduki enda juhtnuppude, tahvelarvuti ja puuteekraani funktsioonidega. Kõik CarPlay* platvormi poolt toetatavad rakendused on töötatud välja võimaldamaks nende vaevatu ja intuitiiivse kasutamise ilma vajaduseta selleks tähelepanu teel toimuvalt kõrvale pöörata.
Android Auto™* kasutamisel kuvatakse kõik teie rakendused raadioekraani kasutajaliidesele võimaldades teile juurdepääsu teie kogu sisule ning Google Maps ja Google Play Music ohutu ja intuitiivse kasutamise.
Android Auto™* platvormi funktsioonide vahetuks ja vaevatuks juhtimiseks on süsteemil häälkäskluste ning roolinuppude ja puuteekraani klahvistiku tugi. Tänu nendele funktsioonidele puudub juhil vajadus tähelepanu pööramiseks süsteemi kasutamisel kõrvale teel toimuvalt. Google Play ja Android Auto* on Google LLC registreeritud kaubamärgid.
Uuel Fiat Professional Scudol on uuenduslik digikonsool 4″ LCD-ekraaniga, millele tulevad kuvamisele kõik olulisemad sõiduga seotud parameetreid. Ekraanile kuvatakse juhile juhtimiseks vajalik teave nagu näiteks kiirus ja kütusekulu, samuti rakendunud turvasüsteemide näidud ja kiiruspiirangud.
Elektrilise mudeliversiooni digikonsoolile kuvatakse lisaks veel ka teave elektrimootori ja aku taltiluse nagu näiteks akude laetustaseme ja kütusekulu prognooside kohta.
Tuvastab liiklusmärgid ja kuvab need digikonsooli ekraanile koos soovituslike kiirustega püsikiirushoidja jaoks juhi teavitamiseks piirangutest teel.
Uus Scudo toetab teekattemärgistuse jälgimist, seda ka suurematel kiirustel, ja hoiatab juhti sõiduki väljakaldumisest valitud sõidurealt nii helilise kui ka visuaalse teavitusega.
Süsteem lülitub tööle keerulisemate manöövrite sooritamisel sõidukiga või sõiduki lähenemise korral juhi vaateväljast väljajäävatele takistustele.
Võimaliku ohuolukorra nagu näiteks teie sõidukist möödasõitu sooritava sõiduki tuvastamise korral anduri poolt hoiatab süsteem juhti märgutulede süttimise teel küljepeeglitel.
Hindamatu juhtimisabi, mis võimaldab teile inimeste ja sõidukite tuvastamise teel. Uus Scudo tuvastab tänu sõiduki esiosas paiknevale radarile kõik takistused teel ning teavitab sellest juhti nii helilise kui ka visuaalse hoiatuse edastamise teel.
Aktiivse hädapidurdussüsteemi toimel käivitab uus Scudo vajaduse korral kokkupõrke ärahoidmiseks või selle tagajärgede leevendamiseks hädapidurduse protsessi.
Uus parkimiskaamera sõiduki tagaosas, mille pilt kuvatakse selge loetavuse juures raadio 7-tollisele ekraanile, koos rooli pööramisega dünaamiliselt liikumises oleva ruudustikuga, võimaldades juhile ka kõige keerulisemate parkimismanöövrite täpse ja vaevatu sooritamise.
Et ükski sõit ei jääks sõitmata, kuhu iganes teie töö teid ka ei viiks. Uus Fiat Professional Scudo on varustatud uue haardejõukontrolli süsteemiga, mis võimaldab teile ESP juhtfunktsioonide kasutamisel valiku viie sõidurežiimi vahel: Asfalt, Lumi, Liiv, Muda ja ESP väljalülitatud olekus OFF.
* Apple CarPlay teenust pakub Apple Inc. See teenus ei pruugi teie keskkonnas saadaval olla. Android Car teenust pakub Google Inc. See teenus ei pruugi teie keskkonnas saadaval olla. Fiat Professionali tootjast, importijast Autobrava ja turustajast sõltumatutel põhjustel ei pruugi Apple CarPlay ja Android Car olla teie riigis saadaval või võivad olla saadaval teatud piirangutega. Fiat Professionali tootja, importija ja turustaja ei võta endale vastutust Apple CarPlay ja/või Android Car puudumise või piiratud kättesaadavuse eest teie sõidukis.